توجه:

تمامی کالاهای عرضه شده در فروشگاه حلیه دارای اصالت کامل بوده (اورجینال) و هیچ کدام ار انواع مشابه نمی باشند.

شرایط و روش های ارسال کالا

حلیه تجربه یک خرید اینترنتی فوق العاده را به شما هدیه می دهد. ما مطمن هستیم که شما حساسیت خاصی برای ارسال و تحویل کالای خود دارید و این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می کنیم.

محدوده خارج از شهر تهران:

برای مشتریان عزیز شهرستان، کالاها از طریق شرکت پست و شرکت تیپاکس به دست شما خواهد رسید. هزینه ارسال برای سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان رایگان می باشد. ما شما را درگیر پیچیدگی های انتخاب شرکت حمل واسط نخواهیم کرد و بهترین انتخاب از نظر سرعت و صحت تحویل مرسوله را از طرف شما انجام خواهیم داد. در مورد شرکت پست، از زمان تحویل به پست جمهوری اسلامی ایران حداکثر ۲ تا ۴ روز کاری طول خواهد کشید تا کالا به دست شما برسد. تیم لجستیک ما هر روز قبل از ساعت ۹ صبح مرسولات را به پست تحویل خواهند داد. خدمات مشتریان حلیه کد رهگیری کالا را از طریق ایمیل و یا شماره تلفن اعلام شده توسط خریدار برای شما ارسال خواهند شد و شما می توانید از طریق آدرس tntsearch.post.ir با وارد کردن کد رهگیری در هر زمان موقعیت مکانی کالای خود را پیگیری کنید. شما هنگام ثبت سفارش می توانید آدرس تحویل مرسوله را وارد کرده و یا آن را تغییر دهید.

محدوده شهر تهران:

در حال حاضر ارسال کالا در محدوده مناطق بیست گانه شهر تهران از طریق واحد حمل و نقل حلیه صورت می گیرد. هزینه ارسال برای سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان رایگان می باشد. ما همواره تلاش می کنیم که شما در کمترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. تیم خدمات مشتریان حلیه، قبل از ارسال کالا جهت هماهنگی و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ارسال، با شما تماس خواهند گرفت.

شرایط برگشت و تعویض

اولین هدف حلیه رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت و تعویض کالا تا ۷ روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با فروشگاه حلیه تماس بگیرید.  ما اطلاعات شما را ثبت می نماییم و طی تماس مجدد با شما یک کد بازگشت کالا (یا return ticket) برای کالای مورد نظر را به شما اعلام می کنیم. این کد را به همراه دیگر اطلاعات لازم و شماره حساب خود در فرم بازگشت کالا پر کنید و طبق همان بسته بندی اولیه از طریق پست پیشتاز برای ما ارسال نمایید. درصورتیکه پست پیشتاز به شما فاکتور عرضه می کند، لطفا فاکتور مربوطه را نیزداخل بسته بندی قرار دهید. پس از ارسال کالا، کارشناسان حلیه کالای بازگشتی شما را جهت صحت کالای برگشت داده شده، بررسی خواهند کرد. به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی با خوشحالی به شما بازپرداخت خواهد شد. توجه: مبنای پرداخت هزینه های بازگشتی برچسب الصاقی پست پیشتاز روی جعبه می باشد.   توجه برای خرید های بالای ۱۰۰ هزار تومان هزینه ارسال برای سراسر ایران رایگان بوده و در خرید های کمتر از مبلغ اعلام شده هزینه ارسال مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان می باشد.
توجه: حق کنسلی تمامی سفارشاتی که دارای مغایرت در قیمت باشند و اشتباهی توسط اپراتور رخ داده باشد برای فروشگاه حلیه محفوظ است و در صورت رخ دادن ایت اتفاق تمامی وجه پرداختی به مشتری بازگردانده خواهد شد.

همیشه اولین نفر باشید! برای اطلاع ا تازه ترین محصولات و جدیدترین کدهای تخفیف در خبرنامه ثبت نام نمایید.